Sayfalar

19 Temmuz 2013 Cuma

Ne derler bilirsin; kadınlar işte

Tüm o kadınlar
tüm o öpüşmeler
bütün o farklı sevme
konuşma ve gereksinme biçimleri..

Gözleri,
gözleri var hepsinin
öpmek için dudakları
güzel elbiseleri
hırçın makyajları
göz yaşları
ağlamaklı halleri
aradığını bulduğuna inandığında
bakışları var,
eski sevgilileri
eskileri var.

Genelde çok sıcaktır
kadınlar.
seni sen yapan şeylere aşık olurlar
senden birşeyler
çaldıklarını hissettiğinde sıkılırsın
farklı soslarlarla harmanlanmış
bir yemeği çağrıştırırlar bana.

Farklı bir bakış vardır
tam kaşlarının altında
gözlerinde: aldanmışlıklar...
sanki kandırılmışlar
onlar için ne yapabileceğimi
tam olarak bilemem
onlar bilmemi isterler
yalnız olmaktan sıkılırlar
yalnız kalmaktan
yalnız hissetmekten
utanırlar.

Kadınlar
sahip olunmak isterler

İyi bir dinleyici sayılırım
herkes birbirinden farklı
yataklarda yatıp,
tavanları seyrederek
sigara içer
keyiflidir o andan sonra.
aptalca ya da kötü felan davranmadım
kadınlara;
dinledim, tarttım, destek verdim hani
kırmadım kanımca
öğrenciydim
sadece öğrenci.

Biliyorum bakışları etkileyici
hepsinin.
biliyorum birkaçı benden hoşlanıyor
ve birkaçımız herkes birilerinden
hoşlanıyor
ya da utanıyor
bekliyor
neyi beklediğini de bilmiyor hani.
ama benim sevdiklerim
sevdiklerim
o kadar az ki.

Hoşlanmışlıklar sarar her yanı
ondan bol bişey yok
sevmelerse
kuru toprak gibi
çöl gibi
kuruyan ırmaklar sanki
az.

Kimi elleriyle besler beni
kimi dudaklarıyla
kiminin anlatıcak babaları vardır
yada bir kavgası
çocukluğundan
bir lunaparktan bahseder
anlatırlar bana
dinlerim
dinledikçe konuşurum
konuşmamı isterler
ama hiçbiri anlamsız değildir
kimi sevmeyi bilir
kimi sevişmeyi
kimi herşeyi bildiğini sanabilir
hepsinin de sınırları vardır
duracakları bi sınırları
benimde sınırlarımın olduğu gibi
çok çabuk severiz birbirimizi.

Bütün o sevgi sözcükleri
bütün o dudaklar
ayaklar
manzaralar
sarılmalar
gezmeler
halılar
tavanlar

Herkes kucaklar
ve
kucaklanır...


2 yorum: