9 Haziran 2017 Cuma

hayat öngörülemez



bir kuytuda bulunmuş gibi
ölmicez di mi?

şimdi,
dünyanın sonuna git
algın kapalı
hayal et,
çünkü sadece
bu an var
öncesi yok
hep bu andayız
işin aslı bu.

geçmiş,
sadece bir yanılsama
iyilikler
vede kötülükler adına
bir yanılsama.

şuan da olmadıkça
parçalar seni.

zamanı sorgulama,
çünkü zaman sensin.

kafanın içinde
uzanabilir miyim?

hayır.

hadi yap
saçmala
söyle, anlat
vur
tüm sitemlerin
kırgınlıkların için
vur, bağır, ağla
ne istersen
ama bir haltlar yap.

pişman olacaksın,
şuan da olmadığın için
pişman olacaksın,
kaçırdığın her saniye için
pişman olacaksın.
hissettiğin gibi değilde
gördüğün gibi olduğunu
düşündükçe hayatın,
pişman olacaksın.


çıplaklık
hayatın içinde
çıplaklık,
bir kadeh alırım
çıplaklık için.

tamamen çıplak olma hali,
savunmasız
apaçık.

bazı şarapların
bazı yudumları
güzel.
şarap zaten güzel,

herşey için
şarap için,
şarap güzel.

herkes konuşmaktan bahsediyor
konuşmak ve sadece konuşmak,
susmakta güzel.

yani belki
susmak,
bunun için
kızgın olmak
harekete geçmekten daha kolaydır
sorun değil,

bence gün gelir,
bugün sadece
kızgın olduğun için
kendini kötü hissedersin.

kendine kızarsın
başkasına kızarsın
zaman geçtikçe
bundan pişman olursun,

hayat öngörülemez
ve
kontrol,
sadece
bir yanılsama.

kontrol etme fikrine
inşa olmadığını bildiğin halde
kontrol etmeye çalış,
sanki kıyılmamış bir zaman hiç olmayacak?

hayat öngörülemez,
bi an
farkına varacaksın.




30 Nisan 2017 Pazar

aklımda tek bir soru bıraktım



adam barın kapısından girmiş
hayır barın kapısı yok
bar gibi bar,
gittiğin an barın içindesin
dışarıda değilsin
o saatten sonra,
göze ilişen bir saksı
içinde bir bitki çiçek,

öylece çiçeğin haline bakmış dalarak
kötü durumdaymış çiçek.

--------------------------

çiçek güzeldir
kokar,
ve afallatıcı bir çekiciliği var.
seveceksin tabi ki,
doğal olarak.

hiç çiçek almadın
oysa...
çiçek gibi hatun.

hissizliğe ulaşmak zor,
bakışlar dokunmaz
ellerin dokunmaz
gözlerin dokunmaz
yada son kadeh
işittiklerimiz dokunur
sözler,
nefesin dokunur

tüm tek tabanca kelimeler
anlam kazandı
bir an çark etti kelimeler kafanda;
sessizlik
karanlık
yalnızlık
düşünce
hissizlik
karmaşa
kararsızlık
kırgınlık.

arada aklına geliyor saate bakıyor
geçmemesi için,
sanki dursa
hiç bir şey değişmeyecek
sonsuz düşünme hali başlayacak
her şey aynıyken
her şeyi düşüneceksin
durduğu anda.
ve bu asla gerçekleşmeyecek
bir düşünce.

zaten kırılmış bir kızsın,
hiç istemediği bir hayat bu.

herkesin kanatlandığı
bizim gibilerin kalakaldığı

''milyonlarca sakarlığı
örter bir öpücük derler
ve bir ömür savurur dumanlarını''

gök yüzünde süzülme
gezegenler arası uzay yolculuğu
ve galaksiler,
uzayda ki boş sessizlik
bitmeyen hayal gücü,
biraz aşağıda
düşen yaprakların seslenişi
minik toprak üstünde bir çilek,
istasyon uzaklaşıyor trenden.

kahkahalar mavi gökyüzünden geçti
iki kırık kanadın fısıltısı
istenmeyen bir son.
aklının başında olmadığı
benim kalakaldığım
senin kanatlandığın.

kimsenin bilmediği bir sır
gelecek de yok
geçmiş de,
herkes için
bir kişi kayıptır bir an.

aklımda tek bir soru bıraktım

-aşk yok olduğunda nereye gider?