Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

-Ben seninim, daha önce kimsenin olmamışım gibi-

İşte şansın diye söze başladı zaman
Ne istiyorsan onu veriyorum.

Ne istiyorsan anlatmak için,
Ne istiyorsan onu veriyorum.

Yüzünü görmek için bir şans veriyorum
Ne zamandır böyle ki zaman ?

Olduğundan beri durmuş bir saat
Duvara çakılmış bir çiviyle
Asılı duruyor.
Sanki ölmüşçesine bekler her an,
Zaman akmaz
Akamaz o an.

Öncesinden çok daha farklı görüyor
Sigaranın tadı bile farklı,
Günün sonu farklı,
Rüzgar farklı,
Beden farklı soluyor havayı
Bazı anlar nefes almak bile zor…

Korkuyla donmuş bedeni
Gözlerinde zor bir bakış
Yokluğunda zor ayakta durmak
Nefes almak gibi o an…

Aşka sığmaz dokunuşlar, bakışlar
Kelimelere sığmaz bi zaman.

İstemezse kurtaramaz kendini,
O onun, daha önce kimsenin olmamış gibi

Geçtiğin yüzlerce sokak,
Ardından yoluna düşen bir ten
Onun senin narin cildine dokunuşu
Her gün seni arayan bakışlar
Kelimelerin dışında, anlatılamaz bir biçimde var oluyor…

Kayıp olma,
Bitecek olma,

Ben seninim, daha önce kimsenin olmamışım gibi
Daha önce hiç sahip olunmamış gibi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder