Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

-Yaprak sasması gibiyip sarıp sarmalanmış tüm prinçlerim-

Bugün .... günüm.

Kafamda bir çok şey var.
Bazen kafam yerinde mi diye kontrol etmem gerekiyor.

İnsanları dinlemek gibi bi merakım var.
Çünkü her insan içinde bir gizem barındırır.
Her bünyede sıradışı bir şeylere raslama ihtimaliniz oldukça yüksektir.
İnsanlar bunları sıradan bir şekilde kelimelere dökmezler.
Sıradan bir zamanda sıradan bir yüze de anlatmaları beklenen birşey değildir.
Çok fazla insanla temas kurmaya çalışıp didinmekle geçiyor zaman...

İnsanların kurdukları cümleler
Söylemeye çalıştıkları gizli kalmış cümleler
Sadece bakışlarla çok şeyi yakalarsınız
Tek bir bakışla bütün güveni verebilirsiniz.
Tek bir doğru cümleyle
Kısa bir dokunuşla
Ya da sadece bir noktada susarak dikkatlerini çekebilirsiniz.
İnsanlarla konuşurken sadece muhabbete odaklanmak diye birşey vardır.
İnsanlar bedenleriyle konuşur
Bir aşık, sadece gözleriyle
Bir ölü toprağıyla anılır
Bir fahişe darbelerinden belli olur
Bir dost derdini sorar
Bir yar ruhunu sarar
Bir ölü sadece susar...

İnsanları tanıyorum, garip bir oyunun içinde sıkışmışız
Vefalı dostlar, vefasız topraksızlar barınıyor
Mezarcılar bekliyor yanında
Diğer tarafta son sigarasını ikram eden bir kaç beden..

Ben insanları tanımayı seviyorum dedim.
Çünkü bir gizemleri olduğuna inanmıştım.
İnsanlar beni sevdi ya da sevmedi
Ama hayat hep bir yerde beni bırakma çabasında
Bende ona bayılmıyorum.
Ama yine de bi şekilde didişmeye devam ediyoruz.
Sadece yaşlandıkça daha fazla yoruluyorum.
Gereğinden fazla.
Sanırım ben bir taşıyıcıyım.
Dinlenen değil.
Hep dinleyenim.
Anlatmayıda sevmem, aykırıyım
Sadece yazarım.
Hayat didişir ve ben sadece yazarım
Karşı çıkıp bu sayfalara haykırırım
Ama memnun değilim diyemem
Bir şeyler yazabiliyorsam eğer şu boş sayfalara hep hayatla aykırı oluşumuzdur..
Kafam da uçuşanların hesabını tutamıyorumdur bile
Tamamen uçuşa geçip
Yok olacak kadar yazacağım anı bekliyorum...

Basit bir yazar. bir maceracıyım. koca dünyada bir başıma. tehlike dolu bir hayat. bir kadından bunu paylaşmasını da beklemem..

Doğdum. didişiyoruz hayatla. o beni sevmiyor. ben de onu. her gece kıç kıça verip yatıyoruz. tavana bakıyorum. yıldızlar bile uzak penceremden. yaprak sarması gibiyip sarıp sarmalanmış tüm prinçlerim. sıkıca sarılıyorum düşüncelerime. sonra buzdolabının yumurtalık bölümüne konan yarım limona iyi geceler deyip yatıyorum. o kadar işte her şey.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder