26 Mayıs 2013 Pazar

-Küçük Şeyler-

Neyin nasıl gittiği yada gideceğini kestirebilmek zor bişey. ya da benim hayatımda nelerin doğru gidebildiğini düşünmek bile zor. nefes alamamak gibi kesilen biten bitecek olan şeyler var.

Hayatta ne yapmak istediğimi ne zaman sorgulasam. hep farklı bir cevap veriyorum kendime. aslına bakarsan biraz biraz kandırıyorum kendimi. yapmak istediğim çok şey var. o yüzden tercihlerimin üstüne gidemem. birşeye öylece yoğunlaşamam. birşeye başlıyorsam devam ederim yaparım, iyide yapmaya çalışırım. ama bu dünyada yapılacak o kadar çok şey var ki diyor bir ses.

Ordan oraya atlıyorum. sonrasında hayatıma giren yüzlerce insan binlerce gülümseme, kahkahalar, üzüntülerimi paylaştığım bi kaç parça insan var. onların yerini anlatamam zaten. olmasalar çökerim sanırım. aklımı kahbederim gibi geliyor. alışkınım diyebilirim, toz pembe bir hayat zaten...

Bir taraf aydınlık bir taraf karanlık. karanlığın içinde gerçek dostlarım var. gece de yanımda olan. ama gidicekler sanki, kaybolucaklar. ve ben bukez melankolik bir adam olup çıkıcam.

Hayatta ciddiye alınıcak tek bir şey vardır, o da ölüm sanırım.

Ölümün ardında sadece bir hiç olarak kalırsınız. bana göre her an ölücekmiş gibi yaşamalısınız. yapabildiğin herşeyi yapıp insanları mutlu etmeye çabalamalı, sadece bununla güçlü kalabilmeye inanmış olmanız gerekir. para, en büyük sorun gibi çıkar karşımıza. benim için de yaşamak için bi miktar gerekli. taki bunun dışında benim için hayatımda ki bir kaç kişi dışında paranın hiç de bir yeri yok.

Sürekli bir şeyler için çabalayarak, bir şeylere katkı sağlayıp her konuda bir şeyler yapmaya, insanlarla keyifli kısa anların tadını çıkarmaya çalısıyorum. -küçük şeyler- kadar önemli bir şey yoktur.

Yaşanan kısa ama sıcak bir muhabbetin. ikram edilen son dalın. yada ısmarlanan bir çayın yerini hiç bişeye değişmem.

Bu anlarla dolu küçük şeyler için yaşıyorum. fazlası değil.

Hep büyük bir şeylere katkım olsun istedim. farklılık yaratmak peşinde koşup durdum.

Hala da buna çabalıyorum.

Ufak bir gülümseme

Sıcak bir çay

Biraz muhabbet

Bir kaç güven dolu yürek

Samimi küfürler

Dedim ya bi kaç kişi olsun sadece yanımda.

Küçük şeylerden keyif alabilen

Yarın ölücek gibi son dal sigarasını uzatan

Dostum olarak kalan bi kaç arkadaş...

Gerisini düşünmüyorum diyemem,

Ama yarın ölmicem de diyemem

Kafama sıkmıcam da diyemem

Sadece basit şeylerden keyif almaya bakın.. büyük hayelleriniz olsun. sımsıkı tutabiliceğiniz bi kaç el. ve yaslanıcak bir omuz bulabilin...

4 yorum:

  1. yazını okurken sıcak çayım da bana eşlik etti.:) Sıcak bir yazı olmuş. Ölümü unutuyoruz genelde, yakınımız yada uzaktan da olsa tanıdığımız biri ölünce bir durup düşünüyoruz.. Sonra yine hayatla didişmeye devam ediyoruz. Küçük şeylerden mutluluk çıkarmanın önemine çook katılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaptırıp devam ederken, şöyle bir bakıyorum yarın olmasam naparım? hiç bişey yapamam. -küçük şeyler- unutulmazdır.. Sevgiler ))

      Sil
  2. Muhteşem yazıyorsun :) kalemin cok sağlam :) ve su kücük seyler cok önemli gercekten..hayatımın son 6ayında 3 ölüme sahid olan biri olarak söylüyorum ki aslında hepimiz bicok dakikamızı hicler ugruna geride bırakıp kaybediyoruz..yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler okudukça birşeyler karalıyorum kendi kalemim sınırlarında, saol:). dediğin gibi saniyeler geçiyor ölüme giden yolda, peki biz napıyoruz diye sormalı o anlar için.. Sevgiler..

      Sil