Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

Bir İstanbul vardı bi ben


Uyuyamıyorum lanet.
Bi yanım otur yazı yaz diyor.
Bi yanım İstanbul'a hasret kanıyor.
Gidecek olmam iyi değil. hiç değil.
Tadında bırakmış olmak tatmin edici değil.
Sonsuz bira akan musluklardan bira içtik.
Başım dönerken, travesti mahallelerinden geçtik.
Kusana kadar midye yemek isterdim. param kadar yedim.
Bebekte starbucks'a gittik bizim oralar da yok tabi. hep ondan.
Bebek lan orası. bebek. akbil bile geçmiyor oralarda.
Herkes arabalı. atladık taksiye para çok.
Bok gibi. hemen bitti o yüzden.
Serdar'la best fm de yayına girdik.
Laf sokmayı çok istedim.
Bende istedim araya gireyim.
Neyse o da benim programlarıma gelir artık.
Cehyun yılmaz ben gelmeden paçya ya kaçmıs.
Yazık oturdum ağladım.
He evet ağladım.
Bir mayısta bok var dışarı çıktık.
İyi ki çıkmışım mücadelenin ortasında buldum kendimi.
Emek savunucuyuz bizde yedik gazı..
Barikata dayanıp bi grup insanla şarkılar söyledik.
Biramı yudumladım tanımadığım insanlarla.
Yirmi tane boş şişe verip bedava bira da içtim.
Evet onuda yaptım.
Justin bieber fanlarıyla delice bağırdık.
Onlar çok mutlu. her zaman arkalarındayız.
İşallah hayatları boyunca sevişemezler..
Beraber sivilce patlatmaca oynadık.
İçtik içtik. güldük gözlerimizle.
Biz o kadar eğlendik.
Yan masalardan gelen tekila ikramlarına eyvallah dedik.
Masalarımı ortak ettik.
Dönerci abi biraz kafaydı biraz deli.
Deli olmasa sevmezdim zaten.
Ben küpeli bir çocukum.
Yakıştırmadı. dalgamızı geçtik eyvallah çayını da içtik.
Çocuğu küpe takarsa kulağını kesecemiş.
He dedik. öyle yaparsın.
Uyuya kalmışım bu aksama doğru.
On altı cevapsız çağrı. yirmi kadar mesaj.
Arkadas kapıda kalmış. komşular bile aramış.
Üzüldüm la diğer arkadaş gelmese.
Emre dışarda kalacak. dsdfs
Üstü başı giyinik ama bi o kadar çıplak bedenler gördüm.
Sokak aralarında bıraktığım düşler.
Ağlayan bir kadın vardı. soramadım neden diye.
Bir adam battaniye üzerinde sokakta yatıyor.
Sormadım neden diye.
Hayatın onursuzluğuna bıraktım.
İstanbul farklısın. ama çok da küfür ettim sana.
Bi o kadar aşık baktım.
Sevilebilcek bişey olsan.
Sevişirdik senle.
Aklıma çektim seni. düşüncemsin artık.
Bir aklım burda kalsın.
Belki özlersin diye numaramı bıraktım.
Aramazsın ya neyse.
Gülmeye çalıştım. en çok da.
Mutlu gözüktüysem bu bi kaç günde.
Görev tamam.
Öptümkibbyy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder