27 Mayıs 2013 Pazartesi

Fena halde yuva gibi kokan bir kadın; aşkı fısıldıyor dudaklarına

Uyuşturucu ve eğlenceye bırakmış bedenini
Bir kadın, aklında bir köşede oturuyor.
Kısık bir ışıkta bekliyor gibi.
Kaçıyor ruhları
Aptalca oyun oynuyorlar
Zar atıp tutarcasına bir köşe kapmaca...
Sonu olmayan başka kadınlar
Ruhsuz, bir fahişe gibi bir adam.
Kumar oynuyor hayatına.
Aslına bakarsan kumarsız bir hayat yok zaten.
Sadece korkakların kaderi var bu oyunda...

Dışarda onu bekleyen bir vücut var
Siksen aşağı inemem diyen bir adam.
Party son bulmuş, demleniyor bi köşede bir kaç kadınla.

O aşağıda. tam da kapısında beliriyor.
''göt herif kalk'' diyerekten kapıdan dalıyor bir adam.
''kaldır kıçını ve aşağı in o geldi'' korku dolu bir surat.
+inemem
-duymadın mı sen beni ?
+git konuş onla, sen git yapamam.
-kaçıncı sınıftasın sen çocuk musun yoksa ha? kaldır kıçını ve in aşağı.
Bulaştığı bunca boktan sonra yapıcak cesareti bulamıyor.
Korkuyor.
Oturuyor arsız herif.  iki adam konuşuyor.
Sadece bir kez söylenecek bir konuşma gibi,
Bakıyorlar birbirine.
''Her ne yapmış olursan ol vazgeçme. hemde sakın.''
NEDEN?
''Çünkü seni seviyorsa, bağışlayacaktır''
Ruhunu dolduruyor garip bir değnek değdirircesine.
Kelimeler kulaklarına doluyor
Kadının ruhunu hissediyor tam içinde.
Bir an yanında gibi...

''Sahiden bağışlayacağına inanıyor musun?''
Sanırım mecburuz ha... diğer türlü bir anlamı kalmaz...

Aşksız bir hayat olmaz.
Hiçbir şeye değmez.

Zaman kavramı anlamını yitirir..

İçinde kalmış bir sırrın olayı da budur sanırım
Bekler bekler...
ve sonra komik bir şekilde ortaya çıkar.

Gerçekten uçmuş olmalı.
Onu görüyor.
Hatta bir ara dokunur gibi oluyor.
Dedikleri doğru olmalı;
Hayatta, herkese göre birileri var.
Sanırım hayat denen dev çamaşır makinesinde
Çoraplarımızın diğer tekini bulmak,
Biraz zaman alan birşey sadece
Ve bazen kaçarız böyle...

Bugün neredeyse kaçıyordu.
Aklının iplerini salıp kaçıyordu.
Durdu.
Ve nefesini tutup karşısında zamanın geçmemesi için dua eder gibi,
Garip bir hal aldı duruşu.

Gözlerinde o bakışı görüyor,
Diren ya da kaç
Kaçmak o an en dibe bir yolculuktu
Bu ihtimale sifonu çekti.
Gözlerine baktı..
Hakkında her şeyi biliyor gibi
Sanki o, tüm hayatı gibiydi...

Uzun süre ihmal edilmiş bir kadın,
Kırılmış gibi hissediyor.
Dudaklarından dökülen kelimeler
Kafasını parçalıyor

Dudaklarından bir ödül alıyor
Bir daha.. bir daha..

Düşünceleriyle beraber nasıl ruhunu postaladı bilmiyor.
Aslında onu pek tanımıyor
Ama sanırım anlamaya başladı.
İçinde kilitli bir o var.
Ve anahtarın onda olduğunu biliyor

Yazı yazmanın onun için ne kadar önemli olduğu hakkında çok şey biliyor.
Kusursuz bir fırtınada karşısına çıktı
Geriye içini yakan o his kalmış gibiydi.
Fena halde iyi geliyor.
Bunlar iyi haberler...

Onunla olmazsa eğer,
Aklını kaybedebilir.
Herşeğiyle bedenini kaybedebilir.

Ama bazı anlar herşeyi değiştirebilir sanırım.
Aralarındada neler var bilmiyorlar.
Ama fena halde yuva gibi kokan bir kadın
Aşkı fısıldıyor dudaklarına...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder