Sayfalar

13 Mart 2014 Perşembe

Hepsinin de hırçın makyajları var

Tüm o kadınlar
tüm o öpüşmeler
bütün o farklı sevme
konuşma ve gereksinme biçimleri.

Gözleri,

gözleri var hepsinin.
öpmek için dudakları
güzel elbiseleri
hırçın makyajları
göz yaşları
ağlamaklı halleri
aradığını bulduğuna inandığında
bakışları var,
eski sevgilileri.

Genelde çok sıcaktır

kadınlar.
seni sen yapan şeylere aşık olurlar
senden birşeyler
çaldıklarını hissettiğinde sıkılırsın bazı bazı,
farklı soslarlarla harmanlanmış
bir yemeği çağrıştırırlar bana.

Farklı bir bakış vardır

tam kaşlarının altında
gözlerinde: aldanmışlıklar.
sanki kandırılmışlar
onlar için ne yapabileceğimi
tam olarak bilemem
onlar bilmemi isterler
yalnız olmaktan sıkılırlar
yalnız kalmaktan
yalnız hissetmekten
utanırlar sanki.

Biliyorum bakışları etkileyici

hepsinin.
biliyorum birkaçı benden hoşlanıyor
ve birkaçımız herkes birilerinden
hoşlanıyor
ya da utanıyor
neyi beklediğini bilmediği gibi 
bekliyor sadece.

Kimi elleriyle besler beni

kimi dudaklarıyla
kiminin anlatıcak babaları vardır
yada bir kavgası,
çocukluğundan
bir lunaparktan bahseder kimi
anlatırlar bana,
dinlerim
dinledikçe konuşurum
konuşmamı isterler
ama hiçbiri anlamsız değildir,
kimi sevmeyi bilir
kimi sevişmeyi
kimi her şeyi bildiğini sanabilir
hepsinin de sınırları vardır
duracakları bir sınırları
benimde sınırlarımın olduğu gibi
çok çabuk severiz birbirimizi.

Bütün o sevgi sözcükleri
bütün o dudaklar
ayaklar
manzaralar
sarılmalar
gezmeler
halılar
tavanlar
hepsi bir ana ait.


Küçük küçük 
bahçeler yapmışlar 
ufacık elleriyle, 
dokunup sardığı parmak uçlarından.
etrafı çitlerle çevrilmiş 
ufak bir kapısı var
menteşelerle tutturulmuş, 
biraz paslı.
sadece iki kişinin
uyanık kaldığı bir zamanda 
tam da o zaman da kapısı aralanmış
apansız uyanışlar için.
o gece 
bir daha 
asla gelmeyecektir aslında,
aklını kurcalayan bir şey varsa
bir daha
gelmeyecek olmasıdır.
bişey biter ve gider 
bir mevsim geçer ve gider 
uçak kalkar ve gider bu kadar basit,
basit olması da 
bazen zor olandır.  

En basitinden diyorum hani. 
bana bir adam göster
bir kadın göster kafası karışmamış,
sana bir öpücük vereyim dudaklarından yada ne istersen işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder