Sayfalar

3 Şubat 2015 Salı

çok şey istemiyorum

bazen sahip olduğum şeyleri hissedemem. ruhumu dar ağacına asılmış gibi hissediyorum. hayatın içinde planlar yapıp bir şeyleri başarmış olmak sizi motive edip hayatta olduğunuzu hissetmenizi sağlar. daha dün bir çocukken bugün geldiğiniz nokta da karakteriniz şekillenir ve hayalleriniz aklınızı ele geçirip sizi tetikler. 

bazen koşamıyoruz dostum. o kadar çok hayallere koşmak istiyoruz da sanırsın körkütük sarhoşuz koşamıyoruz. bazen elimi cebime atıyorum ve beş kuruş param yok bir sürü hayalim peşime takılmış. bazen diyorum adamım siktir et eğer mutlu hissetmeye çabalar ve çevrendeki bir kaç insanı hala gülümsetip ağlayışlarında yanlarında oluyorsan bunun bir önemi yok. yorgunum dostum anlayabilir misin. bazen bir şeylere koşmak güzel ama bazen istiyorum ki o el omzuma değsin ve beraber düzeltebiliriz desin. 

ne durumda olduğumu ne hissettiğimi kimsenin önemsemediğini düşünmeme çok az kaldı. gerçekten ne hissettiğimi gerçekten ne durumda olduğumu bilen bilmek isteyen yok dostum. tek duyduğum insanların hayalleri, benden neler beklediği neler yapmak istediği. sanki seçme şansım yok gibi adamım. 

çok şeyi feda edebilirim. kendimden ödün vermek bunlardan biri değil. zaten fazlasını verdim ama dostum benden istedikleri bazen hayatımın tamamı. benden cebimde olmayan on lirayı istemeyin. benden on lirayı kazanmak için bir el isteyin benden bir şey isterken yüzünüz de bir tebessüm edinin. ne bilim birileri gerçekten sarılsın istiyorum, yanındayım ve her şey bir süre sonra düzelecek desin. ne kadar zaman sonra olursa olsun ama yapabiliriz desin. 

çok şey istemiyorum dostum. 
o kadar az şey istiyorum ki 
cebinizde ki paranızı değil
sahip olamadığınız arabanızı da istemiyorum 
bağırış ve sitem dolu karakterlerinizi de 
bir el istiyorum 
omzuma dokunsun 
ve her şeyi yoluna sokacağız desin. 

çok şey istemiyorum. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder