Sayfalar

22 Nisan 2013 Pazartesi

Yaprak dolması gibi hissediyorum bazenleri. öylece sarılıp sarmalanıp tutsak edilmiş tüm pirinçlerim.


Sen benim yerimde olsan sana ne derdin şimdi? aptal der miydin? derdin. ya da ne bileyim öküz felan. fazla kibar yazıyorum bak yine ne kadar melekim lan.

Bana odun de bak. ona bişey demem.

Ya da olayları iyice abartalım birazcık. '' senin ben karakterine sıçayım, ne yapmaya çalışıyorsun lan sen? gerizekalı mısın sen? kafayı mı yedin sen yoksam ki? kafanı tıraşlım de kel kal hemi! mal. bunları mı yaşamak istiyorsun? '' diye art arda sıralar mıydın ağzına ne geliyorsa?

Tamam ya ağzını bozardın belki. bir koyardım azının tam ortasına 'lop' azın bozulurdu çat diye. kendi dişlerini yuttururdun belkide kendine. bir düşünürdün belki o zaman.

Neyse be. hayatı yaşamak öyle sandığın gibi değil işte tatlışım. burada film felan çekmiyoruz. çekseydik bir çok gariplik olabilirdi, gel gör ki çekmiyoruz. çekseydik sen burnun havada viskini içiyor, bir kaç arkadaşınla poker oynayıp, ateşi körüklemek için bir kaç yüzlük atabilir ya da en yakın dostumla bir köşede kırıştırıyor olabilirdin. biraz sevişir viskilerinizden yudum alırdınız biraz daha. ben aptalı oynardım sen beni aptal sanırdın. oysa ben gerizekalıydım. ne senaryo. elime sağlık.

Ya da sivri kunduralı, siyah takım elbiseli, sakalları biraz uzun, hafif sarhoş ifadeli adamlar bir köşede esrarlarından birer yudum alırken götünü izlerlerdiler. dedim ya film felan çekmiyoruz tatlışım. çeksek aslında çok başka olurdu.

Şaftım biraz kaydı. arabamın cilası da baya kötü durumda. yapraklarım dökülüyor belli etmiyorum. yo hayır mevsimden felan değil. tüm bilge adamlara sordum araştırdım, bir kitabın yaprakları bahar geldi diye asla dökülmezmiş. terliyken çok su içiyormuşum bilge adamlar üşüteceksin diyorlar. haklılar sanırım. annem de yanılıyor olamaz zaten.

Hayat denen şey öyle bir etki bırakmalı bence; silgilerle yazılar yazıp kalemlerle silmeli bazı şeyleri. nedenleri bulup da mı sonuca gitmeli, sonuca varınca mı nedenleri görebilmeli. bilmiyorum. ne kadar karışık yapmışlar bu oyunu.

İnsanlar bazen benim deli felan olduğumu düşünüyordur. düşünmüyorlarsa zaten delidirler. aklımı meşgul edebilir misin peki? sadece öpüşelim mesela. şaka yap ben off çekeyim ya da kahkaha at ve ben ağlayım. evet evet. sonra yine sevişiriz.

Yaprak dolması gibi hissediyorum bazenleri. öylece sarılıp sarmalanıp tutsak edilmiş tüm pirinçlerim. arada bir hayatıma limon sıkılmış gibi. suratım büzüşüyor. bir baş ucubu kitabı gibi kıvrılmış bir sayfam var, bekliyorum okusun diye; unutuluyorum. yarın ölücekmiş gibi mutlu davranıyorum olmasam bile, son paramıda harcıyorum. bir maske takıyorum, hep mutlu sanılıp yormamak adına. günün sonunda buzdolabının yumurtalık bölümüne konan yarım limona iyi geceler diyip yatıyorum.

Biliyorum çok tatlıyım.
Şimdi kapatmam gerekiyor.
Peki. Dur bir dk!
Neyse, iyi geceler.
öptmkibby…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder